Innlogging til Din side

Alle medlemmer har tilgang til Din side. Her kan du:

• oppdatere kontaktinformasjonen din (adresse, e-postadresse, telefonnummer og kontonummer)
  • oppdatere produksjonslisten din – dette er spesielt viktig dersom du skal søke stipend, men også viktig for foreningen blant annet i forbindelse med statistikk og historikk
  • velge hvilken informasjon om deg som skal være synlig på medlemssiden din på foreningens nettside, og om ønskelig presentere deg med tekst og foto

Logg inn på Din side her.

Foreningens nettside ble lagt om i mars 2021. Etter omleggingen gjelder følgende:
Brukernavnet til Din side er din e-postadresse. Første gang du logger deg inn, skal du klikke på «Mistet passordet ditt?». Du får da  tilsendt en lenke på e-post som du bruker til å lage et nytt selvvalgt passord.

Dersom du senere skulle glemme passordet ditt, klikker du også på «Mistet passordet ditt?» og følger samme fremgangsmåte.

Kontakt gjerne administrasjonen dersom du trenger hjelp med å legge inn informasjon eller annet.

NORSK OVERSETTERFORENING