Nettverksted.no

Nettverkstedet for oversettere er skapt utfra tanken om at en felles akkumulering av erfaringer gir god «avkastning». I stedet for at hver og en lager sine egne lister, foretar søk, begår bommerter og følger med på hver sin lille sektor av alt som skjer i vårt fag og i verden forøvrig så putter vi alt dette inn i et virtuelt fellesrom uten grenser, i stadig vekst. Et sted der vi kan publisere våre aha-opplevelser, et garantert reklamefritt, kollegialt forum.

Nettverkstedet er eid av NAViO, NFFO og NO i fellesskap, og er et lukket forum for medlemmer i NO, NFFO, NAViO, NORFAG og STF, samt oversettere med tilknytning til NORLA. Eneste forutsetning for å delta er at foreningen har registrert din e-postadresse, som skal benyttes som brukernavn.

Logg inn

Nettverkstedet