Tirsdag 28. mai klokken 19.00 inviterer Norsk Oversetterforening til første Kollegatreff i våre nye lokaler i Kronprinsens gate 17 (6. etasje).

Treffet vil ta form av en opplesningsstafett, hvor du selv kan være med og bidra med en tekst. Teksten kan enten være en oversettelse gjort av en annen oversetter som du gjerne vil trekke frem fra glemselen, eller en oversettelse du selv har gjort eller holder på med. Vi ønsker bare en smakebit, maksimalt 8 minutter.

Om du vil delta som oppleser, ber vi deg melde fra så snart som mulig til komiteen ved Tove Bakke (tovebakke@hotmail.com), Line Gustad Fitzgerald (line.gustad@navio.no) eller Alf Storrud (alf.storrud@iakh.uio.no). Dette av hensyn til planleggingen av treffet. Det vil også bli satt av litt tid til spontanopptredener. Og har du ikke en tekst du vil dele, er du selvfølgelig like hjertelig velkommen!

Det blir som vanlig lett servering. Treffet er også åpent for oversetterkolleger som ikke er medlem av NO. Vel møtt!