8.–12. februar arrangeres femte utgave av Bergen internasjonale litteraturfestival under temaet raseri. Festivalen samarbeider med Norsk Oversetterforening om en av årets programposter:

«Korleis omsette raseriet»
Når: onsdag 8. februar kl. 20:45–21.30
Hvor: Alver

Crónicas er ein latinamerikansk litterær sjanger som no for første gong blir omsett til norsk. Kva slags sjanger er dette? Og korleis påverkar kulturen og litteraturen i eit land korleis kjensla av raseri blir omsett? Blir ein like rasande i Noreg som i Argentina, til dømes? Ein av tekstane i antologien Cronica: Sanne forteljingar frå Latin-Amerika handlar om korleis den argentinske journalisten Gabriela Wiener enda med å bli donor og selje sine eigne egg til skandinaviske par.

Wiener og omsettar og redaktør av antologien, Bente Teigen Gundersen diskuterer språk, sjanger og raseri i Latin-Amerika med journalist og spanskomsettar Helene Hovden Hareide.

I samarbeid med Norsk Oversetterforening. Samtalen vil vere på engelsk.

Billetter kan kjøpes via festivalens nettside.