Julemøtet 2021

Juletre med kuler. foto
Lørdag 27. november kl. 15.00 i Oslo Militære Samfund,
Myntgaten 3, inngang Kongens gate

Fyll ut skjema nederst på denne siden for å melde deg på.

Kl. 15.00 Ankomst i Oslo Militære Samfund
til kaffe/te og litt å spise

Kl. 15.00 Avlevering av bøker til bokbytte
                    (maks fem frieks. – første rom til venstre når du kommer opp trappen)

Kl. 15.30
 Aktuelle foreningssaker
                   Fagpolitisk

Kl. 16.30 Kaffepause med biteti

Kl. 17.00 Indremedisinsk post – et røntgenblikk på NOs indre liv

Kl. 18.10 Elvis på latin
                   Eirik Welo, sang og bass, og Tor Ivar Østmoe på gitar

Kl. 18.30
Bokbytte

Kl. 19.00 Aperitiff i Oslo Militære Samfund med påfølgende festmiddag og så videre …

PÅMELDINGSFRIST: Onsdag 17. november kl. 12

Bokbytte

Dette er en mulighet til å bytte noen frieksemplarer med dine kolleger. Du leverer fra deg inntil fem eksemplarer og tar med deg like mange når du går — julegaver kanskje?

Reiserefusjon
Det ytes reiserefusjon til medlemmer som er fast bosatt i utlandet eller bor utenfor Oslo-området (folkeregistrert adresse), for hovedtransport på billigste måte t/r hjemsted/Oslo med et maksimumsbeløp på kr 2 500 for medlemmer i Europa og kr 3 500 for medlemmer i andre verdensdeler. Det er satt som betingelse at rabattordninger benyttes selv om man kommer under maksimumsbeløpet med fullprisbilletter. Har du ønske om fleksibel billett eller lignende, må du betale mellomlegget selv. Du bestiller reisen selv og legger kvittering ved reiseregningsskjema (som skal benyttes). Reiseregningsskjema sendes foreningen så raskt som mulig etter hjemkomst – og senest innen én måned. Utgifter til lokaltransport på hjemsted eller i Oslo refunderes ikke, men transport til og fra flyplass (tog/buss) refunderes.

Overnatting:
For medlemmer som er fast bosatt i utlandet eller bor utenfor Oslo-området (folkeregistrert adresse) og som ikke kommer seg hjem med offentlig kommunikasjon etter midnatt, dekker foreningen overnatting fra lørdag 27. til søndag 28. november. Hotell bestiller du selv, og du får refundert inntil kr 1000. Kvittering legges ved reiseregningsskjema.

For refusjon av utlegg, benytt følgende skjema:
Reiseregning Julemøte

NORSK OVERSETTERFORENING