Vi vil utvide vår lille stab med en ny stilling, og søker en kreativ, skrivefør og ryddig medarbeider som kan ta hånd om varierte oppgaver.

Foreningskonsulenten vil få ansvar for planlegging og gjennomføring av store og små prosjekter og seminarer, enten i team eller alene, bidra i foreningens kommunikasjonsarbeid, samt ta del i foreningens løpende arbeidsoppgaver, herunder noe saksbehandlings- og utredningsarbeid.

Personlige egenskaper vil bli vektlagt. Den som tilsettes, må være serviceinnstilt og ansvarsbevisst, ha evne til å jobbe selvstendig og gjerne med flere oppgaver samtidig, og også like å jobbe i team. Man må være innstilt på perioder med stort arbeidspress og på en viss rotasjon av arbeidsoppgaver. Høyere utdanning, god digital kunnskap, gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper og gode kommunikasjonsevner er et krav.  Erfaring fra administrativt arbeid og kjennskap til ett eller flere fremmedspråk er et pluss.

Vi kan tilby en morsom jobb i en raus og interessant forening med mange arrangementer og formidlingsprosjekter. Du vil få en inspirerende arbeidsplass i et travelt og trivelig fellesskap av skribentorganisasjoner i Forfatternes Hus i Rådhusgata 7. God ferieordning.

Søknadsfrist 22. mai. Lønn etter avtale. Tiltredelse snarest eller etter avtale. Spørsmål om stillingen rettes til daglig leder Hilde Sveinsson 957 20 958. Søknad med CV sendes til post@translators.no.